tirsdag, september 11, 2007

Scrapathon på det rosa

Her kommer mine løsninger på scrapathon oppgavene jeg gjorde;Oppgave 1:Scrap en enkel lo med 1 bilde.Til denne lo`n skal du lage en hjemmelaget svirl,den skal være stor ,vises godt på lo`n og den skal ikke kopieres fra kjente merker/stempler og lignende.Overskriften skal bare være et ord og jeg vil se god bruk av fargen brun.Pynt ellers som du vil.


Swirlen er laget av perler,en og en

Helgeoppgave 4:Scrap en enkel eller dobbel lo med 2 eller 3 bilder på hver.Her skaal du bruke to eller flere kaffefiltere som pynt.De kan klippes opp,males og lignende,men de skal vises godt.Du må også ha med bånd og brads.Pynt ellers som du vil

12*12 enkel side,rødt siljebånd,2 kaffefiltere,bokstaver fra quickutzmønsterark
fra my minds eye.
Brukt klippeark fra heartwarmingvintage


Oppgave 8:Scrap en lo der du bruker så mange bilder du vil,og all den pynten du vil.Enkelte ting teknikker vil gi extra poeng,men du får så klart ikke vite hva det er før konkurransen er ferdig på søndag.I tilegg til format må du skrive ned hva du har gjort,hva du har brukt og antall
I 2003 ble fyllte mannen år og jeg disket opp med en ringenesherrefest.Han ble utkledd som legolas.Jeg har sydd en lomme øverst til venstre hvor jeg har lagt nedi en tags som er avbildet fra coveret til dvd`nSøm rundt bildet,og bokstaver fra quickutz,(14 stk)eylets(2 stk) på bildet.Bånd er også brukt herTegnet av kartet for hånd,brukt sandpapir langs kantene12*12 enkel side

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå har jeg sett gjennom hele bloggen din.
Og fått massevis av inspirasjon! :)

Flink er du!

Hilsen Kristian inne på rubberstamps forum