søndag, april 06, 2008

icewine votter

Hadde lenge sett etter de perfekte selbuvottene som skulle være min utfordring siden jeg aldri har strikket selbuvotter før.Fant mønsteret på ravelry og det er nydelig.
Veldig fornøyd med resultatetmen unntaket at den ene ble litt større men det var jeg klar over fordi jeg ville se forskjellen på min løst og fast.Men det ble ikke s ille forskjell.
Men jeg lærte meg at det er lurt og bruke litt tykkere ullgarn enn det jeg hadde valgt.



Mønster:http:icewine mittens
garn:hifa 3 ullgarn
pinner:3,5mm

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Flores Online, I hope you enjoy. The address is http://flores-on-line.blogspot.com. A hug.

Berit sa...

Heisan!
Kjempelenge siden sist! Håper dere har det bra - er papirhobbyen lagt på hylla eller??
KLEM

Anonym sa...

Så fine vottene dine ble ferdige. Koselig med rødt og hvitt.