fredag, august 01, 2008

victorian aran weight shawl

Etter å ha prøvestrikket begynnelsen av dette sjalet,
skjønte jeg at det var nødt til å være noe feil.
Jeg meldte meg inn i yahoo gruppa til sjalet,
men hørte ingen ting på noen dager.
Jeg fant en dame som har strikket dette sjalet
og spurte henne om det var slik jeg hadde hørt og sett.
At det var en del feil med oppskriften fra elann.
Hun var så snill og sendte meg en mail med rettelsene,
da jeg så nærmere på rettelsene så jeg at det var en av damene som hadde gjort disse rettelsene,snakk om flaks.
Ihvertfall evig takknemligtil henne.
Begynner på dette sjalet i helgen og gleder meg til å se resultatet av både sjalet og røykefriheten.
Dette er nemlig mitt røykeslutt prosjekt,ja jeg skal gjøre alt jeg kan for å slutte å røyke sammen strikkingen av dette

Ingen kommentarer: