lørdag, oktober 11, 2008

Flytteshopping

Har handlet litt forskjellig garn før vi flytter.
Nå er det bare noen få dager igjen,
på onsdag flytter vi og vi er på nett igjen i løpet av den siste uka av oktober.


Handlet dette på Projo:
babysilk ,cascade, og sjal blokker
Alltid like hyggelig å handle der:)



Fant ut at det var kommet julemagasin i butikkene så jeg kjøpte med meg allers sitt og syns bladet var tynt og dårlig innhold.
Så nå venter jeg på familien sitt.
Har flere juleblader fra allers som jeg syns er flotte men dett ble jeg skuffet av.
Fant sisu glitter på en av garnbutikkene her og tenkte at dette må prøves ut.



Også ble det handlet inn litt garn fra europris ,
det meste skal brukes til babyborn klær som skal strikkes.


Med hele shoppinga fant jeg ut at jeg fikk 1450g med garn,ikke verst det

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du er flink til å handle, har du ikke nok å pakke ned i flyttesjauen *ler*
Mye lekkert garn.

Anonym sa...

Så mye lekkert garn.

Ønsker deg lykke til med flyttingen. Er lei meg
fordi du forsvinner herfra. Det har vært så hyggelig å treffe deg.
Håpr du får det fint dit du lkommer og at du ikke glemmer oss her i Odalen.

Anonym sa...

Å, så mye lekkert garn du har kjøpt.Sjal-blokkesettet er så kjekt, har kjøpt meg et slikt selv.Ha ei riktig god helg, og lykke til med flyttingen!

Wenche/chawo sa...

Så mye fint garn ,du har kjøpt.Lykke til med flyttingen .

Dorthe sa...

Så mye fint garn og julenr fra Allers er toppers:) kjøpte det jeg også. Lykke til med flytting:)

Unknown sa...

Masse flott garn.
Masse gode ønskninger med flyttingen :-)

Miriam sa...

Tusen takk alle sammen for koslige kommentarer og lykkeønskninger.
Trulte:
Vi glemmer aldri odalen og vi kommer tilbake.Det kan du være sikker på.