mandag, april 20, 2009

Loppemarked

I helgen var vi hele familien på loppemarked,mitt første siden barneskolen.
Jeg var selvfølgelig ute etter noe spesielt:knapper og et lite rundt bord.
Men dette fant jeg ikke men jeg fant noe som var enda bedre:)
3 permer :alt om håndarbeidet fra 1980 og 1982 (komplett med mønster og strykeark)
den store maleboken
et jule hefte
familiens beste oppskrifter gjennom 50 år(først og fremt kunststrikk og hekling)

For dette betalte jeg 120 kr og alt er veldig pent brukt

Vil gjerne vise fram noen bilder fra dette:)


This weekned where we the hole familiy at the fleamarket,my first since primary school.
I was of course seeking after something special:buttons and a little round table.
But i didn`t found it,but i found something even better:)
3 letter organizer about handcrafting from 1980 and 1982(complete with pattern and ironingsheets)
a book of painting
a christmas magazine

everything was nicely used and i really wanna show some pictures from this:)


































6 kommentarer:

MayM sa...

Så mye fint. Har faktisk 3 permer med Alt for Håndarbeide i fra den tiden du viser fra. Kansje det er noe å finne der. Veldig flott å finne noe en har brukt for på loppis.

Pinnepenn sa...

Så mye fint du har funnet. :)

AnitaK sa...

Dette må da vel være ett skikkelig kupp :) Artig med loppemarked, alltid spennende å se hva man finner :)

Hanne sa...

Flotte lopper!
Jeg husker det var mange fine strykeark i "Alt om Håndarbeide" som min mor abonnerte på.
Ha ei fin, fin uke!

Dorthe sa...

Ja man kan finne mye nyttig på loppemarked:) Tidløse oppskrifter:) Kos deg og ha en fin kveld:)

Timotei sa...

Så artig å se disse håndarbeidsbladene. Har en helt maken perm med alle disse bladene i jeg også. Har flere årganger fra 1980 og 8-10 år framover. De tar så mye plass, så akkurat nå er de stuet bort oppe på loftet. Fikk veldig lyst til å ta dem fram igjen og titte i dem nå!