mandag, juni 08, 2009

Kjole

Denne har jeg hatt som tv strikk i det siste,virkelig kost meg med strikketøyet.
Dette er vel det første hele store plagget jeg har strikket bortsett fra votter og luer ol.
Hadde jeg bare strikket til de i huset hadde jeg vel bare strikket i gutte farger men jeg er heldig og strikker det jeg har lyst til:)
Så denne legges i salgskurven.
Holder på å sy perler på kanten nede,skal også ha disse hvite perlene på kanten ved armene.
Strikket i str 2 år men er en kjole som vokser med barnet.

This have i had as tv knitting,really enjoyed my self with the knitting.
This is probably the first big thing i have knitted exept from mittens and hats and things like that.
Had i only knitted for the guys i would probably only knitted in dark colours but i am lucky and can knit what i like.



Mønster:pike kjole
Garn:bay merino
Pinner:3mm




Blogglisten

Ingen kommentarer: