mandag, februar 08, 2010

Care bears



Med dette herlige merinogarnet har jeg heklet en "nesten"
Care bears.
Vil absolutt handle fra henne igjen for det garnet var absolutt nydelig
og en fryd å ha mellom fingrene:)
bildet er lånt fra squoosh
Koser meg med å lage kosedyr og håper at jeg dette året kan lage flere ,
Er så gøy å se gleden hos barn og gleden man får selv ved å se det ferdige leketøyet:)






Look alike care bear by you.

Look alike care bear by you.

Mønster: leisure arts
Garn:Hazy Violets Ultra Worsted
Pinner:3,5mm
Str: ca 25 cm høy


Blogglisten

5 kommentarer:

Engler, ull og lavendel sa...

Kjempesøt!!

Tussilago sa...

kjempesøt bamse ;) jeg beundrer deg for tålmodigheten med å lage slike kose-dyr...FLOTT rett og slett.
Jeg har glemt å titte etter dette julemagasinet for å se om jeg også har mønster til disse gryteklutene du har heklet...de er såååå flotte..og fargevalget ditt gjør meg glad!

Fortsatt god søndag!
Tussilago

Monai sa...

Å den var virkelig søt og veldig fin lilla farge.Skikkelig hjerteknuser dette.Blir nok glad den som får den fine Care bearsen.

Charlotte sa...

Hvilken bamse oppskrift har du brukt? Har vært inne å lett, men finner ingen som ligner... :-/

Miriam sa...

charlotte du kan sende meg en mail til miriamhobby@gmail.com så kan jeg hjelpe deg litt