fredag, juni 18, 2010

Interiør

Etter og ha vært rundt på mange ulike interiør blogger,
har jeg virkelig fått sansen for allle de vakre tingene som blir vist frem.
Selv har vi desverre ikke så mye sølvtøy men litt har vi ,
og det er morro å ha det fremme for å vise det frem.
Vi (les.jeg) kunne tenkt og ha flere servise.
Jeg husker at min bestemor hadde flere forskjellige og
da vi var på besøk serverte hun ofte boller og kakao.
Dette serverte hun i et servise fra figgjo,tor viking
Jeg syntes det bestandig var så stas og få det servert i ordentlige kaffekoppe med skål


bildet er lånt fra nettet

Så nå har jeg selv kjøpt et kakao servise som jeg kan servere barna med.
Kanskje er ikke de så optatt av det,de er jo gutter vel og merke
Så nå er det bare og vente på postmannen og håpe h*n har vært forsiktig


Skjenken by you.
Et bilde fra skjenken vår,trollene har ofte sin trofast plass her
Endelig har vi et stettfat,litt fristende for 2 små gutter

Ha en god helg alle sammen


Blogglisten

1 kommentar:

Anlen sa...

Det er skikkeleg stas å ha ulike servise, det er alltid ei anledning til å bruke dei! Kanskje gutane legg meir merke til det enn du trur:)