tirsdag, februar 23, 2016

Lue og votter

Dette settet ble til etter at jeg hadde sett votter strikket i det samme garnet.
Godt tykt garn som nesten føles litt tovet.
Som oftest når det er noe jeg skal strikke finner jeg oppskrift først men denne gangen hadde jeg forelsket meg i garnet først.
Det er litt vanskelig å se det på bildet med det er et garn med glitter.
Brukte litt tid på å finne ut hva jeg skulle strikke.
Selvom det går mot våren er det deilig med lue og votter.
Koser meg veldig med strikkingen om dagen


Lue
Oppskrift:Snurrelue
Garn:puno metallic
Pinner:4,5mm

Votter
Oppskrift :staffvotter
Garn:puno metallic
Pinner:6mm

3 kommentarer:

Guri sa...

Det var et søtt sett! Ser glitteret også , jeg!
Ha en fin dag, Miriam! Klem :)

May Lis Martinsen sa...

Det ble veldig fint, Miriam. Må inn å se på det mønsteret :-)Legger deg til i bloggen min så jeg kan følge deg :-)

Lisbeths Verden sa...

Så mye fint du lager, ha en fin påske, hilsen Beth