fredag, november 06, 2009

Babushka ballerinatøfler

Endelig har jeg fått lagd meg nye tova tøfler.
Siden blodsirkulasjon ikke er helt som den skal blir og er jeg ofte iskald på bena.
Desverre er jeg ikke glad i å strikke på tykke pinner,har flere prosjekt som har blitt tatt opp igjen pga dette.Men å hekle på tykk pinne ,joda det går bra


Finally did i made some new felted slippers.
Since my bloodsirculation aren`t quite what it should beare i often icecold on my feet.
Unfortenally i don`t like to knit on thick needle`s,have some project that have been ripped up because of that.But to crochet on big hook`s,yeah that`s okay

babushka slippers by you.


mønster:ballerinatøfler
garn:eskimo 4 nøster
pinne:8mm
vekt:180 gram
Blogglisten

6 kommentarer:

Hanne sa...

Kjempe fine tøfler. De så jammen meg deilige ut. Jeg elsker å strikke med tykke pinner jeg. Toving er derfor en julegavehit her i gården. Ønsker deg ei riktig god helg :)

Wenche/chawo sa...

Å for noen herlige tøfler,nå holder du deg nok varm på bena.

Hannes hage sa...

Så søte tøfler, og heklede blomster er alltid flott pynt.

Snuppesnella sa...

Wow du kan tro jeg likte tøflene dine ! Hm.. de må jeg hekle også. Blir travelt dette her. :)

Guro sa...

Så artig å se at mønsteret mitt "lever i beste velgående", kjempekoselig å se at andre lager "mine" tøfler!

Anonym sa...

hvorfor ikke:)