onsdag, november 11, 2009

Blånissegutt

Min eldste sønn alex på 5 år ble jo litt lei seg da jeg solgte den første nissen.
Og jeg lovte å lage et blånissepar.
Gutten er nå ferdig,foreløpig navnløs men det kommer;)

My oldest son Alex,(5 year) was a little sad when i sold the first santa.
And i promised to make a blue santa pair.
The boy are now finished,now without name but that will come;)

Blue santa by you.

Høyde:25-30 cm fra fot til hode(uten lua)
Materiale:,nepal ullfilt,lykt,ull,(i tilegg til materialene som står i sjarmnisse boka)

Blogglisten

9 kommentarer:

Mariann S sa...

Utrulig flott nisse :)
Har kika gjennom bloggen din og fant veldig masse fint. En allsidig og flott blogg, kjem nok innom her fleire gongar eg :)

Synnøve sa...

Wow, så fine den er. Har boka, har kjøpt online kurs av Unni, men mine ligger urørt nede i kjelleren. Nå MÅ jeg. De blir jo så fine.

Ruth sa...

Kjempefin nisse!! Det er fyrste gongen eg er her i bloggen din, men eg kjem nok att! :-) Legg deg til i blogglista mi eg, håpar det er greit?

LivM sa...

Den var bare helt råtøff! Så utrolig flink du er.

Torunn Skjærstad Moen sa...

Så flott en nisse, en skikkelig sjarmör. God helg fra Asterix.

Elisabeth sa...

Takk for besøk på bloggen min, og det var fint for da fant jeg deg. Så fin blånissegutt har jeg nemlig ikke sett i hele mitt liv. Helt herlig! Ha en fortsatt god helg!

Hannes hage sa...

Hellandussen, for en skjønning!

Felisi sa...

Kjempefin! Jeg er vanligvis ikke så glad i nisser, men denne var jo bare herlig!

Lycka är ~ Onnea on sa...

Jätte fin tomte!!
~marita~